Post by inacadsula on Feb 16, 2022 11:00:17 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie Catchers – love to hunt ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie Catchers – love to hunt IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avata tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Zombie Catchers – love to hunt 2022 version ▞▞▞
Olen rakastanut tätä sovellusta lapsesta asti, mutta nyt olen pelannut sitä uudelleen noin puolentoista viikon ajan, kun yhtäkkiä peli meni pieleen ja palasin tasolle 1. Tämä tapahtuu jo 2 kertaa. Minulla on edelleen zombeja, jotka sain korkeammilla tasoilla, mutta kolikoideni palasivat noin 900:aan ja plutoniumin arvoon 10. Olen raivoissani, enkä usko, että pelaan tätä peliä enää. Ehkä sitten, kun ongelmat on korjattu.
PARAS peli IKINÄ!!!!! Ladatakaaaaa kaikki!!
Rakastan tätä peliä, MUTTA.. pääsin tasolle 82, eikä pelissä ole enää tekemistä. Haluaisin jatkaa pelaamista!
Rakastan sitä, mutta vihaan sitä..... Annoin tälle vain 1 tähden, koska tiedät, kun pelaat ja sammutat puhelimesi pelin takaisin tasolle 1... Olen jo tasolla 33, mutta sammutin puhelimeni, koska se akku on jo vähissä ja kun laitoin sen päälle pelataksesi tätä peliä kun näin tasoni, se on tasolla 1!!! MITÄ TAPAHTUI!!! Pelaan tätä kovaa, mutta siinäkö TULOS?!!! Joten poistin tämän pelin, koska niin tapahtui! KORJAA SE!
Rakastan tämän pelin esteettisyyttä ja ideaa, se on erittäin hauskaa ja koukuttavaa. Mutta miksi annoin sille vain 2 tähden, kun siinä on kaikki, mitä pyytäisin ilmaisessa mobiilipelissä? Koska se kaatuu, ei tallenna edistymistä offline-tilassa ja siinä on paljon bugeja ja virheitä :/
Oikein hyvä sillon ku harppuuna toimii. Se vaan lentää minne sattuu ja sitte ku saa zombeja ei jää roikkumaan ja hidastamaan semmoset 5 sekuntia ja se on tässä pelissä liikaa
Idea ja toteutus ovat hyviä mutta pakottaa katsomaan mainoksia jos haluat pelata yhden 30 sekuntia pelin useammin kerran kymmenessä minuutissa. Jos peliin pääseminen olisi vakituisempaa ja mainoksia katsomalla saisi ohjeiden boostereita olisi paljon parempi ja olisin jaksanut pelata yli 5 tason.
Viimeisen päivityksen jälkeen, nyt kun avaan pelin, se sulkeutuu automaattisesti.
Tämä on koukuttava peli. Viime aikoina peli kuitenkin jäätyy PALJON. Ja kun napsautan mainosta, se toistetaan ja sitten kun napsautan ilmaisia zombeja tai dronea, joka sanoo "zombeja löydetty", se siirtyy mustalle näytölle eikä lataudu. mikä tarkoittaa, että menetän metsästyksen tai ilmaiset zombit. Jouduin jopa tyhjentämään pelitiedot ja menettää arvoni tämän takia. Erittäin hyvin ärsyttävää.
se on hauska offline-peli! mutta miksi annoin sille 3 tähteä johtuu siitä, että peli kyllästyy, kun pääset laguunille. Ja tarvitsemme lisää karttoja, kuten: Jungle ja jne. Joten suosittelen pelaamaan sitä kyllästyneenä, mutta tarvitsemme lisää karttoja!
Se on hauskaa, mutta samalla myös tylsää
Ne mainostavat hyvin paljon! Älä lataa sitä!!!!
Aika paska
Iha huono ku ei päästä sisään😒
Zombie Catchers - Hunt Zombies Action ymi
Superpeli, mutta virheet korjasivat sen jälkeen, kun hyväksyimme tason 27 tehtävät ja sitten suljemme pelin tehtävä epäonnistui ja seuraavien tehtävien aika pitenee
Huonoin peli koskaan, avaan 66-tasoni ja he nollasivat pelitasoni 1:een, täällä ei ole pilvitallennustasoa, älä lataa, voit avata minkä tahansa tason pyydystämällä zombeja. Mutta et voi pitää tasosi turvassa, ne laskevat nollaan ilman ilmoitusta.
tämä peli on hyvä, mutta se voi olla parempi. ilmassa ammunta Chinatownissa saa harppuunan raahaamaan hahmoa erittäin raskaalla ja joskus harppuuna juuttuu reunoihin, joten et voi ladata uudelleen ja ampua uudelleen. Myös liian vähän zombeja myytäväksi, korkealla tasolla päivitykset maksavat, mutta voit metsästää vain 5-9 zombea. päivittäinen tehtävä antaa niin vähän irrelevanttia, tason nousut ovat vain hyviä plutoniumin takia. lisää jotain, joka voi antaa paljon zombeja.
Upea grafiikka, erittäin koukuttava, se on loistava peli.
Se oli erittäin jännittävä peli, kunnes tajusin, ettei lvl 82:sta ole mitään. Ja vuodelta 2020 on arvosteluja, että ppl on jumissa tuossa lvl:ssä, joten et ole tehnyt uutta lvl:ää sen jälkeen. Pettymys Mutta annan sinulle 4 tähteä, oli hauskaa pelata peliä.
Se on hyvä peli, mutta maksoin aloituspaketista ja ennen kuin en ole saanut mitään, voitko antaa minulle tavarani ja antaa sille 5 tähteä
Hieno peli. Zombie-ruoan bisnes.mukava peli. Zombit ovat myös hyviä pakenejia. Weponit ovat myös erinomaisia. Loppujen lopuksi hyvä peli
Hei tämä on minun mielipiteeni tästä pelistä. Kuten näette, olen antanut 3 tähteä, koska vietin 10 pelin plutoniumissa, sen jälkeen olin saamassa zombeja, kun minut yhtäkkiä potkittiin ulos, astuin uudestaan peliin ja sitten katsoin plutoniumiani ja huomasin hävinneeni. 30 palaa plutoniumia ne olivat kaikki minulle erittäin arvokkaita, koska minun on vaikea säästää ennen kuin asia on korjattu, en anna 5 tähteä!😡😡😡
Vaikka peli on erittäin hyvä ja mukaansatempaava, lisäykset ovat tehneet pelaamisesta tylsää. Ymmärrän, että heidän on saatava rahaa jostain, mutta heillä on voitto ja voitto -järjestelmä, lisäys aina silloin tällöin olisi hyvä, mutta näytössä on pysyvä lisäys päälle ja joka kerta kun käytät peliominaisuutta, saat 30 sekunnin lisäyksen
Pahinta, mitä peliyhtiö voi tehdä, on se, että se ei varmuuskopioi pelitilastoja ja niiden pelaajien edistymistä, joilla minulla oli peli 2 vuotta sitten, pidin siitä niin paljon, että olin pelissä korkealla tasolla ja edistyin paljon ja nyt asensin peli taas, mutta edistymiseni on mennyt biggenningistä lähtien ja se on paskaa ja ärsyttävää.
Peli on mahtava upealla konseptilla. Valitettavasti mainosten määrä tässä pelissä on naurettavaa. Yli puolet tähän sovellukseen käyttämästäsi ajasta käytetään mainosten katseluun.
Upea ja mukaansatempaava peli, jossa on paljon hauskaa. Rakastan tekijöiden ainutlaatuista ideaa! Tehdään zombeja juomaksi! Hauska!! Sekin, ei 1 tai 2. On 15+ zombeja ja 20+ reseptejä! Jos pelataan offline-tilassa, tämä on maailman paras peli. Koska olen lapsi, en saa käyttää Internetiä 🌝😅 tätä täytyy kokeilla. Se on mestariteos! Rakastan peliä ❤️❤️
Mahtava peli ☺️ 👍😎. Rakastan sitä... Minulla oli joitain pyyntöjä.. miksi et laittaisi Desart ja Jungle tai Forest peliin?? Uusien paikkojen ja uusien Zombien kanssa tulee olemaan hauskempaa ☺️😊. Toivottavasti harkitset..
ZOMBE
Ajastimet pysähtyvät, jos lopetamme tämän sovelluksen tai käynnistämme puhelimeni uudelleen. Ajastimet nollautuvat viimeiseen pelikertaan, kun pelasin tätä peliä puhelimen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä.
Miksi en voi palauttaa edistymistäni pelissä Tein sen, mitä käskit minun tehdä, enkä palauttanut edistymistäni, joten mitä voin tehdä nyt. Etsi minulle ratkaisu
Paras koska zombit näyttää niin hyviltä
AppAgg
Byte Me - Podcast – Podtail
Did warren buffett buy bitcoin, 5.5 inch center to center bail ...
Tosi hyvä
Menetin aiemmin kaiken edistymiseni pilvitallennusvirheen takia, mutta 1 tähden arvostelun jättämisen jälkeen DECA auttoi minua nopeasti palauttamaan kaiken. Joukkue näyttää välittävän kovasti kokemuksistasi, joten se on hienoa. Ainoa ongelmani tässä pelissä on, että siihen ei lisätä paljoa, olen vain tasolla 30, mutta kun saan korkean tason, saatan lopettaa. Kaiken kaikkiaan se on loistava peli, toivon vain, että se saisi enemmän päivityksiä.
Tämä peli on todella hyvä ja päivitykset ovat superhienoja!
Huippu hyvä rakastan tätä oon pelannut tyyliin 4-vuotta 6/5 😃
Aluksi hauska pelata, mutta droonien odottaminen zombien löytämiseksi tappaa hauskuuden.
Pidän pelistä, mutta se on niin ärsyttävää, kun zombie putoaa kuoppaan ja useimmat eivät edes hyppää poikki, vaan juoksevat kuoppaan ja kun minä olen zombeja vastaan, muut zombit vain tulevat ulos piilopaikaltaan ja rupea juoksemaan mukana vaikka aivot putoavatkin
Zombie Catchers: Поймать зомби Экшен ude
pirun kiva peli
ihan ok mutta pitää odottaa niin kauan zomdieille muuten tositosi hyvä
Tämä on erittäin hyvä ja hauska pelata, mutta tämä peli on myös täynnä bugeja. Esimerkiksi kun sinulla on 42 täydellistä saalista ja sitten pelaat uudelleen, täydellinen saalis on 39. Korjaa tämä virhe. Sinun pitäisi tuoda uusia alueita ja puristimia loppupelaajille. Olen pelannut tätä peliä melkein vuoden ja tasolla 82, ja nyt tuntuu tylsältä saada kiinni samojen zombien yhä uudelleen ja uudelleen.Toivottavasti teet jotain.
Antaisi 5 tähteä, mutta pyydysten välinen aika on liian pitkä. 15 minuuttia uuden tason aloittamiseen? Se on liian pitkä. Ja jos haluat saada saaliin aikaisin, sinun on katsottava mainos, jota en välitä niin paljon. Katson mainoksia, jos minullakin on. Myös droonien hinta on paljon toisen jälkeen, se on 180 plutoniumia kolmannelle.Pidän tästä pelistä ja haluaisin jatkaa pelaamista, mutta aion poistaa asennuksen pitkään, koska odotan pitkään ja en pelaa.
Koska siitä loppui lvls ja liian paljon mainoksia
Mitä pidempään pelaat, sitä kauemmin joudut odottamaan saadaksesi kiinni. Plutoniumin säästäminen on myös vaikeaa, sinun on todellakin käytettävä rahaa tähän peliin, koska mainoksia ei ole saatavilla. Ainoa kerta, kun mainoksia oli saatavilla, on pelin alkaessa, joten plutoniumia sisältävien droonien ostaminen on vaikeampaa. 180 plutoniumia kolmatta dronea varten, 10 zombia saadaksesi yhden plutoniumin, kun taas zombien pyydystäminen kestää noin 10 minuuttia.
Demolition Derby 2 Wyścigi pref
Poikani pelaa tätä peliä koko ajan ja peli pysähtyy jatkuvasti jokaisessa videossa, jonka pystyt katsomaan. Sen avulla voit katsoa melkein koko videon, mutta sitten jumiutuu JOKAINEN kerta, mutta se ei anna sinulle ilmaisia zombejasi tai mitä tahansa palkkion oletetaan olevan. Se on melkein kuin se olisi tarkoituksella tehty saadakseen vanhemmat käyttämään rahaa tähän peliin, mutta silti antamaan sponsorille heidän näkemyksensä ja napsautusten.
Toinen potentiaalisesti hieno peli, jonka IAP tuhosi. Peli on alussa todella hauskaa, kun sinut houkuttelee uusien tavaroiden nopea hankinta, mutta kun peli tarttuu sinuun, tulet tuskallisen tietoiseksi odottavasta jauhamisesta, ellet ole valmis hankkimaan rahaa.
Zombie Catchers – love to hunt 動作 gjki
Loistava peli, yksi pyyntöni on lyhentää droonien aikaa löytää zombeja