Post by inacadsula on Feb 16, 2022 11:12:42 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Charge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Charge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Charge 2022 version ▞▞▞
Heroes Charge Παιχνίδια ρόλων ewtl
Det bedste spil, jeg er det bedste
Ligesom spillet. Men de konstante nedbrud ødelægger det
Jeg har spillet i 5 år og kan ikke engang begynde at tælle antallet af opdateringer, der har været. Hver opdatering ser ud til at have et par ting, der er sjove, bedre og anderledes, men samtidig er nogle ting, der ændrer sig, ikke gode. Venter stadig på en raid all-knap i avancerede tilfælde, og WOG har stadig problemer. Alt i alt et godt spil.
En masse BUGs i hver enkelt patch. Dette spil går ned 10+ hver dag.
fedt spil
mange mister forbindelser
Godt spil, fungerer fint.
Anstændigt spil, men der er altid soany bugs, og det går ned ret ofte.
Jeg har spillet dette spil i næsten dets begyndelse, og jeg har altid sagt, at det er et betalingssystem. Når det er sagt, hvis du ikke har noget imod at bruge penge på at konkurrere på et niveau, hvor du er konkurrencedygtig nok til at gøre spillet sjovt, så skulle du ikke have nogen problemer. Spillet er sat op, så nye spillere kan deltage og bruge penge. Ja, det hjælper med at gøre spillet konkurrencedygtigt, men det gør ikke meget for at lade trofaste langtidsspillere blive i nærheden. Jeg er også fuldstændig enig med, at UCOOL ikke vil give noget tilbage længere
Jeg elsker dette spil..men efter opdatering mistede jeg min nye helte- og sjælsten. Det er frustrerende.
Styrer lidt akavet. Spillet er en god boredræber. Generelt godt spil. Tilføj flere helte, genstande og mere historie.
Betal 2 Vind. Spillet er en non-stop grind, og hvis du vil konkurrere med andre ud over niveau 60+, skal du lægge rigtige penge ind. Simpel som. Udviklerne bruger også skumle falske reklame-taktik. Foretag et dyrt køb i spillet ved at bruge ædelstene til at låse op for et karakterskin OG en færdighed (som bogstaveligt annonceret), kun for at finde ud af, at færdigheden SLET ikke er låst op - du skal bruge skindet i rang 10 for at få det, hvilket du gættede rigtigt , kræver en fænomenal grind eller rigtige penge. Ulækre løgnere!
Travlt..haha!!
Talking Ben the Dog Zábava jyam
Meget frustrerende, da det tilsyneladende var, at dette problem blev løst. Meget skuffet...
Jeg ved ikke hvordan dette spil endnu, men jeg tror, det bliver godt, og det er første gang, jeg prøver dette spil, det er nok et godt spil
Spillet er løn for at vinde, men de andre dele af spillet er gode
Old Herose Charge bedste spil del 1 bedste spil ....nyt spil Heroes charge I dont like
Ganske underholdende
Heroes Charge Jeux de rôles otdf
Jeg har allerede skrevet dette, men jeg tror, det er blevet slettet...det er et godt spil, men jeg har et par klager, jeg købte et begrænset tilbud på $20 us $34 nz, der lovede en 3000% større chance for at få sjældne karakterer og de andre ting, der fulgte med den brugte jeg ædelstenene på en 10 x diamantkiste, og den gav mig kun 1 stjerne karakterer. Jeg var virkelig skuffet og ville sige, at jeg var vildledt, og at den 3000 % større chance er defekt, og det er hovedårsagen til, at jeg købte den. forventede et par 3-stjernede karakterer, men jeg synes, jeg fortjener en refusion, da 34 dollars kun får 3 karakterer, som jeg ikke havde, og alle de karakterer, som jeg fik i kisten, som ikke var mange, var 1-stjernede... en reel svigtet og ikke værd. Jeg anbefaler ikke at købe det, og jeg vil bestemt ikke købe fra dem igen! Jeg tror også, at karakteren Rose fægtersættet er homofobisk, fordi nogle hanner kan være forelsket i Rose fægter og nogle kvinder måske ikke er forelsket i Rose fægter. Hunnerne skal ikke bedøves i længere tid, og rosenfægteren bør ikke stjæle mere energi fra hunnerne osv.
Det tilbyder noget for både samler-/byggerspilleren (mig) og actionspilleren (min mand), OG det lader os hjælpe hinanden. Tak!
spillet er blevet grimt efter den nye opdatering
jeg ville ønske du kunne tjene v.i.p uden at skulle betale. det er somd reeeal thottery, der får folk til at betale
Efter sidste opdatering er det virkelig ærgerligt. Grænsefladen blev ødelagt, lad os venligst have den gamle version tilbage
God RPG med Warcraft/DotA-stil; men meget buggy & lagged. Det mest forfærdelige er vildledende annoncer.
Jeg kan godt lide spillet, men det eneste jeg hader ved det er, at det altid går ned. Da jeg spillede kyllingemiddagsspillet, valgte jeg den midterste kiste, der gav mig 30 ekstra ud over de 30, så i alt 60, så valgte jeg mine helte, og pludselig siger den ingen pool, og dem, jeg valgte, forsvinder. Eventuelle begivenheder, som de har på der, hvis jeg kæmper ud, lukkes automatisk og måtte komme ind igen og bliver irriterende.
Installerede spillet og kunne ikke engang komme forbi indlæsningsskærmen. Udvikler rådede til at opdatere spillet, som jeg bogstaveligt talt lige har installeret.... Men ok ventede lidt på en opdatering, ja den blev indlæst. Havde mange forbindelsesproblemer. I dag opdaterede jeg, og spillet går igen tilbage til at sidde fast på indlæsningsskærmen. Kom nu, det er virkelig slemt, når du ikke engang kan åbne spillet med den nyeste opdatering. Opdateringer løser tydeligvis ikke noget, men introducerer flere fejl, der forhindrer spillet i at åbne. Afinstallerer.
Spillere har de samme karakterer På trods af exp kæmpede jeg for at komme til kapitel 3
Jeg vælger dette spil gennem et andet, som jeg spiller for belønninger. Men den åbner sig ikke, og hvis den gør, sidder den altid fast
Jeg elsker dette spil, dette spil er min favorit, men amby er meget mere, så sænk det
Super løn for at vinde. Udviklere løser ikke fejl, og der er et væld. Hvis du køber og får noget andet. Udviklerne vil ikke ordne det.
Hendes scene Mai Loading ing ing og loadingggggggggg bas or update ooo jatna khalna nahi hai otna ya loading update dakna parta hai
Heroes Charge Рольові wdzw