Post by inacadsula on Feb 16, 2022 11:28:24 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ flere penge hack ▞▞▞
▞▞▞ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games 2022 version ▞▞▞
Jeg kan virkelig godt lide Start, men jeg er ikke færdig, lige begyndt. Men du bør prøve det fantastiske spil
Det er et meget vanedannende spil 😀😀.Jeg anbefaler dig at prøve det
Mini World: CREATA Adventure gidg
Jeg ville elske at elske det, men det bliver ved med at gå ned.
👍🏾
Underholdende. En god oplevelse
Har brug for meget arbejde. Spilkarakterer, der arbejder i forskellige hastigheder.
Fantastisk spil, medmindre du ikke vil se mange annoncer. Men hvis du ikke ser mange annoncer (plus dem, de får dig til at se), kan du ikke lave opgraderinger. Hvis du ikke kan opgradere, vil selve spillet ikke lade dig komme videre på et niveau. Jeg ville ikke savne en eneste person, ej heller lade den blive lavere end grøn, og jeg ville stadig ikke opfylde kriterierne for at komme videre til næste niveau. Meget frustrerende.
Musikken forbliver IKKE slukket. Dette er meget problematisk for min spillestil.
Dette er et fantastisk spil, men jeg fik bord, men det er stadig fantastisk
Jeg nød virkelig denne app, men på niveau 65 på det tredje hotel, som formodes at være det sidste niveau på dette hotel, kan jeg ikke komme videre. "Gave"-bjælken øverst siger 4/10. Jeg bliver ved med at slå niveau 65, og det flytter hverken mig eller stangen fremad. Er det her spillet slutter?
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Seikkailu lmx
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games রোমাঞ্চকর kxlh
Spillet lader dig tjene dobbelt så mange diamanter og kontanter, i modsætning til de andre spil som dette, elsker jeg det
Jeg er enig med anmelderen, der sagde, at når du når båden, er det umuligt at passere et vist niveau uden at betale for diamanter. Jeg gjorde Peter hurtig og kan stadig ikke bestå. Det var sjovt indtil da, nu er det ikke sjovt, så jeg afinstallerede. Jeg synes, det er nok at se mange annoncer, jeg betaler ikke for at spille.
Ville give 5, men det vil ikke lade mig bestå niveau 80...🤔
Har geninstalleret spil med opdateringer og har ikke haft nogen problemer med gameplay siden, så godt stykke arbejde med at løse problemer.
Bliver ved med at tvinge lukket
Et madlavningsspil, jeg spiller, er mere gratis end dette. Bogstaveligt talt gratis. Jeg mener, du skal se annoncer for at det er gratis, men dette spil er ikke sådan. Du er nødt til at købe diamanter, hvis du vil bestå niveauer hurtigere. Jeg bruger flere penge på det faktiske gratis spil, bare fordi jeg gerne vil hjælpe med at støtte det. Det er ikke en pengegriber. Gøre dette spil sådan og dårligt bruge en masse. Også her.
Det er godt, men niveauerne er mindre. Gør venligst dette spil uendeligt spil
Min datterJeg elsker spillet, og det fungerer godt for mig, også som min tidligere tid🥰🥰🥰
Jeg elsker spillet lidt vanedannende
Godt spil, men du bør få diamanter, når du får løn
Jeg har nydt at spille dette spil. Jeg har dog været på samme niveau i et stykke tid. Uanset hvor mange gange jeg passerer det. Spillet vil ikke tillade mig at komme videre, så jeg sletter dette spil, og jeg vil finde noget andet. 29/1/2021- Jeg har allerede slettet appen.
Spillet starter let, for derefter at blive sværere. Når du kommer godt ind i spillet, kan du ikke komme forbi niveauer. Det er meget irriterende.
Det lader mig ikke indsætte hotel 3, jeg bliver ved med at gentage på niveau 40 🤦 Jeg har vundet det masser, men lader mig ikke gå til næste niveau???
خیلی خوبه ولی از اول میاد هی 😑
Jeg er stor fan af "Grand Hotel Mania"-spillet, så jeg kan ikke lide den måde, "Dream hotel"-spillet kopierer det meste af ideen og konceptet med "Grand Hotel Mania". Desuden var oplevelsen fra dit spil ikke god nok til at tilfredsstille mig selv. Håber at du vil udvikle et bedre hotelspil i fremtiden med dit eget koncept.
Det eneste problem, jeg har, er at få mine data fra min telefon til min nye tablet, bortset fra at det er et fantastisk spil, jeg har bare brug for hjælp til dette!
du kan ikke bestå niveauer uden "hjælp", du skal betale, se annoncer og... Held og lykke!
O elsker dette spil, men forsinkelsen er dårlig, det er ikke 4 stjerner, det er 4 1/2 🌟 det er et godt stykke arbejde, opdater venligst
Meget fedt 😎😎 spil
Elsker
Så meget bedre end andre hotelspil! De giver dig nok boostere og hjælper dig med at bestå niveauerne og tvinger dig ikke til at bruge penge! Et problem nu er dog, at det ikke går videre til niveau 80.
Jeg elsker spillet ❤️❤️ det var meget godt, men jeg nåede et niveau, hvor det var for svært, så jeg slettede det